1923 թվականին Հյուգո Բոսը հիմնել է ընկերություն գերմանական Մեցինգեն փոքր քաղաքում , որն արտադրում էր կոմբինեզոններ, պաշտպանիչ հագուստ, անձրեւանոցներ և համազգեստ զինվորների համար , Համազգեստի ոճի վրա աշխատում է Կառլ Դիբիչը : Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի տարիներին գործարանում հարկադիր աշխատել են 150 աշխատող՝ մասնավորապես Լեհաստանից և Ուկրաինայից, ինչպես նաև 30 ֆրանսիացի ռազմագերի։
Պատերազմից հետո Բոսսն արագորեն
անցնում է երկաթգծայինների և փոստատարների համար համազգեստ կարելուն։
Պարադոքսալ է, բայց Hugo Boss ապրանքանիշի հիմնադիրը չի մտածել
նորաձևության, կանանց զարդարելու և տղամարդու էլեգանտության բարձր առաքելության
մասին։ Նա ձեռնարկատիրական ոգու տեր մարդ էր :
1948 թվականին՝ Հուգո
Բոսսի մահից հետո ընկերությունը գլխավորում է նրա փեսան՝ Օյգեն Հոլին։ 1953 թվականին Hugo Boss ընկերությունն առաջին անգամ թողարկել է տղամարդու կոստյում : Սա առաջին
քայլն էր, առաջին հետաքրքրությունը նորաձեւության միտումների նկատմամբ։
Հետագա տասնամյակներում ընկերությունը վերելքներ ու վայրէջքներ
ապրեց, և միայն 1970-ականներին Ուվեն և Յոհան Հոուլին, որոնք արդեն Հյուգոյի
թոռներն էին, կարողացան բիզնեսը դնել ամուր հիմքերի վրա: Հենց նրանք էլ հաստատեցին
իրենց պապիկի անունը որպես ընկերության անուն. այն համառություն էր ներշնչում , հեշտ էր
ընթերցվում և հեշտ էր արտասանվում գրեթե բոլոր լեզուներով, և սկսեցին քայլ առ քայլ
հաստատել հեղինակությունը: ընկերությունը միջազգային ասպարեզում և ավելացնել
վաճառքները:
1.
1972 թվականին Հյուգո Բոսը հիմնադրեց ավանդույթ՝ հովանավորելու
Ֆորմուլա 1-ի ամենամյա մրցարշավները և այլ առաջնությունները:
2.
1975 թվականին ընկերության անձնակազմին միացավ մեր ժամանակների
ամենավառ դիզայներ Վերներ Բալդեսսարինին։
3.
1984 – նշանավորվում է որպեզ ապրանքանիշի օծանելիքների դեբյուտային տարի:
2000-ականներ. հաղթանակ և գլոբալացում
Նոր դարասկզբին Hugo Boss
A.G.-ի տեսականու քաղաքականությունը. ընդլայնում է իր հորիզոնները. 2000թ.-ից մինչ
օրս սկզբնական առնական բրենդը սկսեց կանացիանալ. թողարկվեց կանանց համար նախատեսված
առաջին լուրջ հավաքածուն:
2002 թվականին սկսում է փոքրիկ նորաձևության սիրահարները, քանի որ Hugo Boss մանկական շարքը շատ արագ կհամապատասխանի երեխաների կարիքներին և նորաձևության միտումներին:
2005 թվականին գործարկվեց
Boss Skin գիծը՝ կոսմետիկա ուժեղ սեռի ներկայացուցիչների համար։ Բացի այդ, ձեռք է
բերվել անվանական ակնոցների արտադրության լիցենզիա։
2006 թվականին
նշանավորվեց ապրանքանիշի առաջին համագործակցությունը Jamiroquai խմբի ղեկավար Ջեյ
Քեյի հետ։ JK for Hugo հավաքածուն հիմնականում բաղկացած է հեծանվային բաճկոններից
և ձեռնոցներից և ջերսի հագուստից:
2007 թվականին Վերներ
Բալդեսսարինին գնեց համանուն ապրանքանիշը և այն փոխարինեց նորաձևության պոդիումում
նախկինում մշակված Boss Selection այլընտրանքային շարքով:
2008 թվականին Hugo Boss
A.G-ն լիցենզավորված է արտադրել կանացի զարդեր Swarovski ապրանքանիշի հետ
համագործակցությամբ:
2009 թվականին
ընկերությունը որոշել է թողարկել Samsung Hugo Boss հեռախոսի էլիտար մոդելը։
XXI դարի Hugo Boss
Համաշխարհային
նորաձևության պոդիումում Hugo Boss A.G. այսօր ներկայացված է երկու ապրանքանիշերի
կողմից՝ HUGO և BOSS: Դրանցից յուրաքանչյուրի տակ ստեղծվում և արտադրվում են
օծանելիք, աքսեսուարների շարքեր և հագուստի ամենահարուստ հավաքածուները։
Յուրաքանչյուր սերիա ունի իր հետևորդները, իր թիրախային լսարանը:
BOSS
HUGO BOSS-ը տղամարդկանց հագուստի ապրանքանիշից, որը ժամանակին ասոցացվում էր
կատարյալ կտրվածքի դասական կոստյումների հետ, վերածվել է բարձրակարգ հագուստի
ապրանքանիշի, որտեղ ավանդական դասականները, ամենօրյա հագուստը և սոցիալական
իրադարձությունները ներդաշնակորեն գոյակցում են:
Hugo Boss տղամարդը ակտիվ է, կենտրոնացած և կենտրոնացած է
հաջողության վրա, բացի այդ, նա նաև ինքնավստահ է, ճաշակով անբասիր և ժամանաին համընթաց :
Boss Black Label- Հիմնական սև պիտակը BOSS HUGO
BOSS ապրանքանիշն է հաջողակ գործարարների, թոփ մենեջերների, քաղաքական գործիչների
համար:
Hugo
HUGO BOSS-ը կարմիր պիտակ է առաջադեմ ոչ ֆորմալ երիտասարդների համար:
«Boss Sport Hugo Boss» ապրանքանիշի Boss Orange
Label- նարնջագույն պիտակը ներկայացված է ակտիվ
ապրելակերպ սիրող մարդկանց համար։
Boss
Green Label-
հագուստ գոլֆ խաղացողների համար;
Բոս
Կին-
գործարար հագուստ կանանց համար;
Իսկ
Baldessarini HUGO BOSS ապրանքանիշը բարդ հաճախորդների համար է, այս ապրանքանիշի
հագուստը կարվում է ձեռքով։
«Boss
Hugo Boss» ֆիրմային բաճկոնների համար նախատեսված կաշին պատրաստվում է միայն
Անգլիայում և Գերմանիայում։ Միևնույն ժամանակ, գառները հատուկ աճեցնում են Ալպյան
մարգագետիններում, որից հետո ընտրվում են միայն այն կենդանիները, որոնք մաշկի տակ
ամենաքիչ ճարպն ունեն, դա նպաստում է մաշկի հետագա էլաստիկությանը: Մեկ երկար
բաճկոնի համար անհրաժեշտ է 4-ից 6 գառ:
Այսօր Hugo Boss-ը ոճի
չափանիշ է, էլեգանտության, հաջողության և սեփական անձի նկատմամբ հարգանքի
բարձրություն: Բրենդի հագուստը հիանալի տեսք ունի ցանկացած միջավայրում՝
սոցիալական իրադարձություններից մինչև պալատ այցելություն: Յուրաքանչյուր
հանդերձանքի համար կարող եք ընտրել կատարյալ համապատասխան կոշիկներ, բրենդային
աքսեսուարներ: Քանի որ այս Նորաձևության տան դիզայներներն առաջարկում են
հասկանալի, բայց միևնույն ժամանակ հարմարավետ և աներևակայելի ոճային
տեսք ունեցող
տեսականի :
Hugo
Boss-ի հաջող և վճռական PR քայլը հագուստի ստեղծումն էր Rocky 4 ֆիլմի համար
Սիլվեստր Ստալոնեի մասնակցությամբ: Ավելի ուշ Hugo Boss ապրանքանիշը հերթական
անգամ օգտվեց այս քայլից եւ հագուստ տրամադրեց ամերիկյան հայտնի Miami Police
հեռուստասերիալի հերոսներին։
Այսօր
գերմանական Hugo Boss ընկերությունն ամենաազդեցիկներից մեկն է նորաձեւության
աշխարհում և ունի տարեկան մոտ մեկուկես միլիարդ դոլարի տարեկան շրջանառություն :
Ամեն
տարի ընկերությունը տրամադրում է մոտ 200 սմոքինգ Օսկար մրցանակաբաշխության համար:
Աշխարհահռչակ հոլիվուդյան աստղերը HUGO BOSS-ին գերադասում են տղամարդկանց
հագուստի այլ ապրանքանիշերից։ Boss Hugo Boss ապրանքանիշի մշտական հաճախորդներն
են աշխարհի ամենահայտնի տղամարդիկ, ինչպիսիք են Անտոնիո Բանդերասը, Ջոն Տրավոլտան,
Բրեդ Փիթը և այլք։
1995
թվականից HUGO BOSS-ն ակտիվորեն աջակցում է ժամանակակից արվեստի թանգարանների
հայտնի Guggenheim ցանցին աշխարհի 4 քաղաքներում:
Ֆորմուլա
1-ի երկրպագուները և գոլֆի սիրահարները հաստատ կիմանան, որ HUGO BOSS-ը այս էլիտար
սպորտաձևերի հովանավորներից է։ Ֆորմուլա 1-ի առաջատար օդաչուներ Միքայել
Շումախերը, Միկո Հակկինենը և Դեյվիդ Քուլթարդը, հայտնի թենիսիստներ Ստեֆան Էդբերգը
և Թոմաս Մուստերը և աշխարհի ամենահայտնի գոլֆիստներից Ֆիլ Միխոլսենը կազմում են
իրենց զգեստապահարանի մեծ մասը HUGO BOSS մոդելներից:
Ցանկացած պատմություն կարելի է պատմել թվերով ու փաստերով։ Բայց ոչ Hugo Boss ապրանքանիշի պատմությունը:
Այսօր շատերը հիանում են հետևյալ փաստերով.
·
Օսկարի շքեղ սմոքինգների մատակարար
(տարեկան 200 հատ):
·
Գուգենհայմի արվեստի թանգարանի և նրա
մասնաճյուղերի հովանավոր:
·
Ֆորմուլա 1-ի ավտոարշավների և
«արիստոկրատական» սպորտի հովանավորներից մեկը։
·
6000 անհատականացված սրահներ 120
երկրներում:
Բայց եղել են ֆիասկո ժամանակաշրջաններ՝ սնանկություն, հեղինակության կորուստ։ Բայց ապրանքանիշը գոյատևեց: Ժամանակակից նորաձևության արդյունաբերության մեջ սա ամենահայտնի և ամենահարգված բարձր նորաձեւության տներից մեկն է: Նրա պատմությունն այնքան սերտորեն միահյուսված է դարաշրջանի պատմության հետ, որ այն ուսումնասիրվում է ոչ միայն նորաձևության մատենագիրների, այլև հնագույն իրադարձությունների հետազոտողների կողմից: Պատմաբան-հրապարակախոս Ռոման Քյոստերը այս առիթով հրատարակել է «Հյուգո Բոս, 1924-1945 թթ. Հագուստի գործարան Վայմարի Հանրապետության և Երրորդ Ռեյխի միջև աշխատությունը :
Պատրաստեց Երվանդ Մելքումյանը
0 Комментарии