1923 թվականին Հյուգո Բոսը հիմնել է ընկերություն գերմանական Մեցինգեն փոքր քաղաքում , որն արտադրում էր կոմբինեզոններ, պաշտպանիչ հագուստ, անձրեւանոցներ և համազգեստ զինվորների համար , Համազգեստի ոճի վրա աշխատում է Կառլ Դիբիչը :  Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի տարիներին գործարանում հարկադիր աշխատել են 150 աշխատող՝ մասնավորապես Լեհաստանից և Ուկրաինայից, ինչպես նաև 30 ֆրանսիացի ռազմագերի։

Պատերազմից հետո Բոսսն արագորեն անցնում է երկաթգծայինների և փոստատարների համար համազգեստ կարելուն։

Պարադոքսալ է, բայց Hugo Boss ապրանքանիշի հիմնադիրը չի մտածել նորաձևության, կանանց զարդարելու և տղամարդու էլեգանտության բարձր առաքելության մասին։ Նա ձեռնարկատիրական ոգու տեր մարդ էր :

1948 թվականին՝ Հուգո Բոսսի մահից հետո ընկերությունը գլխավորում է  նրա փեսան՝ Օյգեն Հոլին։ 1953 թվականին Hugo Boss ընկերությունն առաջին անգամ թողարկել է տղամարդու կոստյում : Սա առաջին քայլն էր, առաջին հետաքրքրությունը նորաձեւության միտումների նկատմամբ։

Հետագա տասնամյակներում ընկերությունը վերելքներ ու վայրէջքներ ապրեց, և միայն 1970-ականներին Ուվեն և Յոհան Հոուլին, որոնք արդեն Հյուգոյի թոռներն էին, կարողացան բիզնեսը դնել ամուր հիմքերի վրա: Հենց նրանք էլ հաստատեցին իրենց պապիկի անունը որպես ընկերության անուն. այն համառություն էր ներշնչում  , հեշտ էր ընթերցվում և հեշտ էր արտասանվում գրեթե բոլոր լեզուներով, և սկսեցին քայլ առ քայլ հաստատել հեղինակությունը: ընկերությունը միջազգային ասպարեզում և ավելացնել վաճառքները:





 70-80 շրջան նշանավորվել է շատ կարևոր իրադարձություններով


1.    1972 թվականին Հյուգո Բոսը հիմնադրեց ավանդույթ՝ հովանավորելու Ֆորմուլա 1-ի ամենամյա մրցարշավները և այլ առաջնությունները:


2.    1975 թվականին ընկերության անձնակազմին միացավ մեր ժամանակների ամենավառ դիզայներ Վերներ Բալդեսսարինին։

 

3.    1984 – նշանավորվում է որպեզ ապրանքանիշի օծանելիքների դեբյուտային տարի:


 


2000-ականներ. հաղթանակ և գլոբալացում

Նոր դարասկզբին Hugo Boss A.G.-ի տեսականու քաղաքականությունը. ընդլայնում է իր հորիզոնները. 2000թ.-ից մինչ օրս սկզբնական առնական բրենդը սկսեց կանացիանալ. թողարկվեց կանանց համար նախատեսված առաջին լուրջ հավաքածուն:

2002 թվականին սկսում է փոքրիկ նորաձևության սիրահարները, քանի որ Hugo Boss մանկական շարքը շատ արագ կհամապատասխանի երեխաների կարիքներին և նորաձևության միտումներին:

2005 թվականին գործարկվեց Boss Skin գիծը՝ կոսմետիկա ուժեղ սեռի ներկայացուցիչների համար։ Բացի այդ, ձեռք է բերվել անվանական ակնոցների արտադրության լիցենզիա։

2006 թվականին նշանավորվեց ապրանքանիշի առաջին համագործակցությունը Jamiroquai խմբի ղեկավար Ջեյ Քեյի հետ։ JK for Hugo հավաքածուն հիմնականում բաղկացած է հեծանվային բաճկոններից և ձեռնոցներից և ջերսի հագուստից:

2007 թվականին Վերներ Բալդեսսարինին գնեց համանուն ապրանքանիշը և այն փոխարինեց նորաձևության պոդիումում նախկինում մշակված Boss Selection այլընտրանքային շարքով:

2008 թվականին Hugo Boss A.G-ն լիցենզավորված է արտադրել կանացի զարդեր Swarovski ապրանքանիշի հետ համագործակցությամբ:

2009 թվականին ընկերությունը որոշել է թողարկել Samsung Hugo Boss հեռախոսի էլիտար մոդելը։



XXI դարի Hugo Boss

Համաշխարհային նորաձևության պոդիումում Hugo Boss A.G. այսօր ներկայացված է երկու ապրանքանիշերի կողմից՝ HUGO և BOSS: Դրանցից յուրաքանչյուրի տակ ստեղծվում և արտադրվում են օծանելիք, աքսեսուարների շարքեր և հագուստի ամենահարուստ հավաքածուները։ Յուրաքանչյուր սերիա ունի իր հետևորդները, իր թիրախային լսարանը:

BOSS HUGO BOSS-ը տղամարդկանց հագուստի ապրանքանիշից, որը ժամանակին ասոցացվում էր կատարյալ կտրվածքի դասական կոստյումների հետ, վերածվել է բարձրակարգ հագուստի ապրանքանիշի, որտեղ ավանդական դասականները, ամենօրյա հագուստը և սոցիալական իրադարձությունները ներդաշնակորեն գոյակցում են:

 

Hugo Boss տղամարդը ակտիվ է, կենտրոնացած և կենտրոնացած է հաջողության վրա, բացի այդ, նա նաև ինքնավստահ է, ճաշակով անբասիր և ժամանաին համընթաց :

Boss Black Label-   Հիմնական սև պիտակը BOSS HUGO BOSS ապրանքանիշն է հաջողակ գործարարների, թոփ մենեջերների, քաղաքական գործիչների համար:

Hugo HUGO BOSS-ը կարմիր պիտակ է առաջադեմ ոչ ֆորմալ երիտասարդների համար:

 

«Boss Sport Hugo Boss»   ապրանքանիշի    Boss Orange Label   նարնջագույն պիտակը ներկայացված է ակտիվ ապրելակերպ սիրող մարդկանց համար։

 

Boss Green Label- հագուստ գոլֆ խաղացողների համար;

Բոս Կին- գործարար հագուստ կանանց համար;

 

Իսկ Baldessarini HUGO BOSS ապրանքանիշը բարդ հաճախորդների համար է, այս ապրանքանիշի հագուստը կարվում է ձեռքով։

 Այս բոլոր ապրանքանիշերը HUGO BOSS-ին դարձնում են միջազգային ասպարեզում թրենդային: Հագուստի բոլոր մոդելները պատրաստված են բացառապես թանկարժեք նյութերից, քանի որ Hugo Boss-ի համար նախատեսված նյութերի 80%-ը պատրաստվում են ամենահայտնի գործվածքների գործարաններում։

«Boss Hugo Boss» ֆիրմային բաճկոնների համար նախատեսված կաշին պատրաստվում է միայն Անգլիայում և Գերմանիայում։ Միևնույն ժամանակ, գառները հատուկ աճեցնում են Ալպյան մարգագետիններում, որից հետո ընտրվում են միայն այն կենդանիները, որոնք մաշկի տակ ամենաքիչ ճարպն ունեն, դա նպաստում է մաշկի հետագա էլաստիկությանը: Մեկ երկար բաճկոնի համար անհրաժեշտ է 4-ից 6 գառ:

 



Այսօր Hugo Boss-ը ոճի չափանիշ է, էլեգանտության, հաջողության և սեփական անձի նկատմամբ հարգանքի բարձրություն: Բրենդի հագուստը հիանալի տեսք ունի ցանկացած միջավայրում՝ սոցիալական իրադարձություններից մինչև պալատ այցելություն: Յուրաքանչյուր հանդերձանքի համար կարող եք ընտրել կատարյալ համապատասխան կոշիկներ, բրենդային աքսեսուարներ: Քանի որ այս Նորաձևության տան դիզայներներն առաջարկում են հասկանալի, բայց միևնույն ժամանակ հարմարավետ և աներևակայելի ոճային տեսք ունեցող տեսականի :

Hugo Boss-ի հաջող և վճռական PR քայլը հագուստի ստեղծումն էր Rocky 4 ֆիլմի համար Սիլվեստր Ստալոնեի մասնակցությամբ: Ավելի ուշ Hugo Boss ապրանքանիշը հերթական անգամ օգտվեց այս քայլից եւ հագուստ տրամադրեց ամերիկյան հայտնի Miami Police հեռուստասերիալի հերոսներին։

Այսօր գերմանական Hugo Boss ընկերությունն ամենաազդեցիկներից մեկն է նորաձեւության աշխարհում և ունի տարեկան մոտ մեկուկես միլիարդ դոլարի տարեկան շրջանառություն :

Ամեն տարի ընկերությունը տրամադրում է մոտ 200 սմոքինգ Օսկար մրցանակաբաշխության համար: Աշխարհահռչակ հոլիվուդյան աստղերը HUGO BOSS-ին գերադասում են տղամարդկանց հագուստի այլ ապրանքանիշերից։ Boss Hugo Boss ապրանքանիշի մշտական ​​հաճախորդներն են աշխարհի ամենահայտնի տղամարդիկ, ինչպիսիք են Անտոնիո Բանդերասը, Ջոն Տրավոլտան, Բրեդ Փիթը և այլք։



1995 թվականից HUGO BOSS-ն ակտիվորեն աջակցում է ժամանակակից արվեստի թանգարանների հայտնի Guggenheim ցանցին աշխարհի 4 քաղաքներում:

Ֆորմուլա 1-ի երկրպագուները և գոլֆի սիրահարները հաստատ կիմանան, որ HUGO BOSS-ը այս էլիտար սպորտաձևերի հովանավորներից է։ Ֆորմուլա 1-ի առաջատար օդաչուներ Միքայել Շումախերը, Միկո Հակկինենը և Դեյվիդ Քուլթարդը, հայտնի թենիսիստներ Ստեֆան Էդբերգը և Թոմաս Մուստերը և աշխարհի ամենահայտնի գոլֆիստներից Ֆիլ Միխոլսենը կազմում են իրենց զգեստապահարանի մեծ մասը HUGO BOSS մոդելներից:

 Իր արտադրանքի պատշաճ ներկայացումն ապահովելու համար HUGO BOSS-ը դրանք վաճառում է բացառապես խնամքով ընտրված բացառիկ խանութներում, ինչպես նաև BOSS ֆիրմային խանութներում: Որակը և դիզայնը, նորարարությունն ու կրեատիվությունը ընկերության շարժիչ ուժերն են:

 

Ցանկացած պատմություն կարելի է պատմել թվերով ու փաստերով։ Բայց ոչ Hugo Boss ապրանքանիշի պատմությունը:

Այսօր շատերը հիանում են հետևյալ փաստերով.

·         Օսկարի շքեղ սմոքինգների մատակարար (տարեկան 200 հատ):

·         Գուգենհայմի արվեստի թանգարանի և նրա մասնաճյուղերի հովանավոր:

·         Ֆորմուլա 1-ի ավտոարշավների և «արիստոկրատական» սպորտի հովանավորներից մեկը։

·         6000 անհատականացված սրահներ 120 երկրներում:

Բայց եղել են ֆիասկո ժամանակաշրջաններ՝ սնանկություն, հեղինակության կորուստ։ Բայց ապրանքանիշը գոյատևեց: Ժամանակակից նորաձևության արդյունաբերության մեջ սա ամենահայտնի և ամենահարգված բարձր նորաձեւության տներից մեկն է: Նրա պատմությունն այնքան սերտորեն միահյուսված է դարաշրջանի պատմության հետ, որ այն ուսումնասիրվում է ոչ միայն նորաձևության մատենագիրների, այլև հնագույն իրադարձությունների հետազոտողների կողմից: Պատմաբան-հրապարակախոս Ռոման Քյոստերը այս առիթով հրատարակել է «Հյուգո Բոս, 1924-1945 թթ. Հագուստի գործարան Վայմարի Հանրապետության և Երրորդ Ռեյխի միջև աշխատությունը :

Պատրաստեց Երվանդ Մելքումյանը