Նորարարությունը սկսվում է էմպատիայից.

Էմպատիայի շնորհիվ հնարավոր է բացահայտել մարդկանց կարիքները և գտնել նոր լուծումներ իրական կարիքների համար։ Այն բացահայտում է իրական կարիքները , առաջարկում իրական լուծում , ստեղծում վստահություն և հավատարմություն։ 

Էմպատիայով ստեղծված նորարար պրոդուկտներկ օրինակնեի են '   Nike. Flyknit tecnology , Apple .IPhone's VoiceOver Feature , Google .Live Transcribe ,  Uber. UberACCESS , Toyota. Mobility Solutions for All և այլն։ Այսպիսի նորարարության մարտահրավերներն են մտածելակերպի փոփոխությունը , լսելու և սովորելու պատրաստակամությունը , հաճախորդային փորձառության նվիրվածությունը։

Էմպատիան ձևավորվում է հաճախորդների հետ զրուցելով , խոսելով բազմազան թիմ ձևավորելով , փորձարկելով ու բարելավելով  , իսկ այն առաջ է մղում հետևյալ միտքը .

Ստեղծել հանուն հաճախորդի բարօրության , այլ ոչ միայն շահույթի 

Ստեղծել տարբերվող և պահանջարկված պրոտուկտ ...

Հենց այսպես է Yooto_ն  մուտք գործում զարգացման նոր փուլ ու աշխարհին ներկայանալու է իր նոր ենթաբրենդով՝ Hayeli-ով։ 

Դեռ  նոր մի քանի օրից ' Մարտի 10-ին, Փարիզի սրտում՝ ժամանակակից արվեստի ամենահայտնի կենտրոնններից մեկում՝ Տոկիոյի պալատում, տեղի կունենա Hayeli-ի առաջին ցուցադրությունը , բայց այդ մասին արդեն խոսում են հազարավոր մարդիկ , գրում ամենահեղինակավոր Fashion ամսագրերն ու կայքերը ։

Hayeli-ի ստեղծման պատմությունը ժամանակակից արվեստով ոգեշնչման պատմությունն է․ երբ տեղի է ունենում նորաձևության ու արվեստի միաձուլում։ Տիգրան Ձիթողցյանն է այն արտիստը , որը  դարձել է նախագծի  ոգեշնչման աղբյուրը։

Նրա նկարները տարբերվում են իրենց կենդանիությամբ և յուրօրինակությամբ. ամեն նկարում երևում են իրական մարդիկ ,  պարզ ու հասկանալի,  բայց միաժամանակ չափազանց խորը սեփական ապրումներով, ցավերով, ասված և չասված բառերով ու  հուշերով։ 

Տիգրանի նկարները հոգու հայելի են և ամեն նկարում մենք գտնում ենք մեր հոգու արտացոլանքը։

Hayeli-ի  ստեղծման համար Yooto-ն համագործակցում է ֆրանսիաբնակ հայ դիզայներ Արմինե Օհանյանի հետ։ Ցուցադրության ամեն մոդել ստեղծվել է բազմաթիվ դետալների  զգույշորեն համադրությամբ , արտահայտելով  բրենդի հիմնական ոգին։


Պատրաստեց "  Երվանդ Մելքումյանը